پکیج VIP ایران – ولز (۵ روز) – جام جهانی قطر 2022

پکیج VIP ایران – ولز برای تماشای دومین مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر به شکل ویژه برای مشتریان سفر به کام آماده شده است. همان طور که می‌دانید تا آغاز رقابت‌های هیجان و انگیز تماشایی جام جهانی چند هفته‌ای بیشتر باقی نمانده و فوتبال دوستان در حال آماده شدن برای سفر به کشور قطر هستند. تیم ملی فوتبال کشورمان در این مرحله از رقابت‌ها در گروه B مسابقات قرار گرفته و در دومین بازی حساس خود به مصاف آخرین صعود کننده به جام جهانی خواهد رفت، تیم ملی فوتبال ولز با شکست تیم ملی فوتبال اوکراین توانست آخرین سهمیه قاره اروپا در جام جهانی را به دست آورده و به این رقابت‌ها صعود کند. دو تیم ایران و ولز در تاریخ سوم آذرماه 1401 یعنی روز پنج شنبه از ساعت 13:30 به وقت ایران در استادیوم “احمد بن علی” شهر الریان کشور قطر به مصاف هم خواهند رفت. بسیاری از فوتبال دوستان برای تماشای این بازی از نزدیک، قصد سفر به قطر را دارند تا بازی تیم ملی فوتبال کشورمان را از نزدیک تماشا و بازیکنان ایرانی را تشویق کنند. اگر به ورزش فوتبال علاقه دارید و یا مشتاق سفر به کشور قطر برای تماشای مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی از نزدیک هستید با سفر به کام مجری برگزاری تورهای جام جهانی 2022 قطر در این مقاله همراه شوید تا شما را بیشتر با جزئیات مربوط به تورهای ویژه جام جهانی سفر به کام آشنا کنیم.

با خرید پکیج VIP ایران – ولز بازی تیم ملی کشورمان را در ورزشگاه تماشا کنید!

تماشای بازی فوتبال به خودی خود بسیار هیجان انگیز و مفرح است، اما تماشای این رقابت‌ها از تلویزیون با تماشای آن به صورت زنده در استادیوم تفاوت بسیاری دارد. شور و هیجان تماشای بازی فوتبال در ورزشگاه آن هم در زمان برگزاری رقابت‌های حساس و مهمی همچون جام جهانی بسیار جذاب است و افراد بسیاری از سراسر دنیا برای تماشای رقابت‌های جام جهانی و تشویق تیم ملی کشورشان راهی کشور میزبان مسابقات می‌شوند.

با خرید پکیج VIP ایران – ولز بازی تیم ملی کشورمان را در ورزشگاه تماشا کنید!

حالا که فرصت مناسبی پیش آمده و رقابت‌های جام جهانی 2022 قرار است در کشور همسایه ما ایران برگزار شود و تیم ملی فوتبال کشورمان هم مقتدرانه به این رقابت‌ها صعود کرده، شما نیز می‌توانید با خرید پکیج VIP ایران – ولز بازی تیم ملی کشورمان را در ورزشگاه تماشا کنید! فوتبال دوستانی که  پکیج VIP ایران – ولز را خریداری کرده‌اند، برای تماشای مسابقه هیجان انگیز این دو تیم در بهترین قسمت ورزشگاه تماشاگر این بازی حساس خواهند بود و از آنها در حین تماشای مسابقه پذیرایی انجام می‌گیرد تا لذت تماشای مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان با تیم ملی ولز برای آنها به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل شود.

خدمات پکیج VIP ایران – ولز چیست؟

در زمان تهیه پکیج‌های مربوط به رقابت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی ولز در جام جهانی 2022 قطر بسیاری می‌پرسند خدمات پکیج VIP ایران – ولز چیست؟ یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در پکیج‌ های VIP جام جهانی مجموعه سفر به کام، اخذ “هیا” کارت یا همان کارت هواداری است که گردشگران با دریافت این کارت می‌توانند بدون اخذ ویزا راهی کشور قطر شوند. دیگر خدمات پکیج VIP ایران – ولز عبارتند از:

  •  بلیط پرواز رفت و برگشت هواپیمایی قطر یا همان قطر ایرویز
  • بلیط تماشای بازی ایران – ولز در استادیوم احمد بن علی شهر الریان
  • ترانسفر رفت و برگشت به ورزشگاه
  • 4 شب اقامت در یکی از هتل‌های چهار ستاره قطر
  • ترانسفر از گردشگران فرودگاه به هتل و بالعکس
  • بیمه مسافرتی سامان در طول مدت اقامت در کشور قطر
  •  اخذ هیا کارت(کارت هواداری مخصوص جام جهانی 2022 قطر)
  •  راهنمای تور فارسی زبان
  • پذیرایی پیش از بازی در استادیوم

هتل محل اقامت پکیج VIP ایران – ولز

همان طور که در قسمت قبل همان اشاره کردیم یکی از خدمات پکیج VIP ایران – ولز، 4 شب اقامت در یکی از هتل‌های چهار ستاره کشور قطر است. هتل چهار ستاره “رتاج الریان” (Retaj Al Rayyan Hotel) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر به عنوان هتل محل اقامت پکیج VIP ایران – ولز مشخص شده است، این هتل چهار ستاره با خدمات منحصر به فرد و موقعیت مکانی عالی که دارد یکی از بهترین هتل‌های کشور قطر محسوب می‌شود. هتل رتاج الریان با مرکز خرید سیتی سنتر دوحه کمتر از 800 متر فاصله دارد و مسافران این هتل فقط با 15 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید مجلل دسترسی دارند، همچنین برای تماشای ساحل دریای خلیج فارس گردشگران می‌توانند به ساحل کاترا در فاصله 5 کیلومتری هتل بروند. این هتل چهار ستاره جز هتل‌های نوساز و مدرن شهر دوحه به حساب می‌آید و برای رفاه حال مسافران خود امکانات و خدمات گوناگونی همچون استخر روباز، جکوزی، سونا، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر با هزینه، کرایه خودرو با راننده و سالن بدنسازی را تدارک دیده است. پذیرش مسافران در این هتل مجلل که 340 اتاق دارد به صورت 24 ساعته انجام می‌گیرد و میهمانان هتل برای صرف وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام می‌توانند از رستوران بین المللی این هتل استفاده نمایند. سرویس صبحانه انگلیسی در این هتل از ساعت 6 صبح تا 11 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

هتل محل اقامت پکیج VIP ایران – ولز

اتاق‌ها به مسافرانی که پکیج VIP ایران – ولز را خریداری می‌کنند به صورت دوتخته و از قیمت 3200 دلار ارائه می‌شود، این اتاق‌ها که در هتل مجلل “رتاج الریان” شهر دوحه قرار دارند به امکانات متنوعی مانند تلویزیون LCD، اینترنت بی سیم رایگان، شبکه پخش فیلم، تلفن و صندوق امانات مجهز هستند، در همه اتاق سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی برای میهمانان هتل تعبیه شده است.

برنامه سفر پکیج VIP ایران – ولز

اگر پکیج VIP ایران – ولز را از سفر به کام خریداری کرده‌اید، سفر شما به کشور قطر 5 روز و 4 شب خواهد بود. این پکیج برای تماشای دومین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در کشور قطر طراحی شده و گردشگران با تهیه آن می‌توانند بازی تیم ملی ایران با ولز را از نزدیک تماشا نمایند و تیم کشورمان را در ورزشگاه تشویق کنند. این سفر 5 روزه از زمان حرکت از ایران تا بازگشت به کشور به صورت کامل توسط سفر به کام برنامه ریزی شده و تمامی خدمات مورد نیاز گردشگران از قبل پیش بینی و در پکیج گنجانده شده است. در ادامه برنامه سفر پکیج VIP ایران – ولز را با جزئیات به شما توضیح می‌دهیم:

  • روز اول | پنج شنبه ، 3 آذر (پرواز از تهران به دوحه در ساعت 07:25 از فرودگاه امام به مقصد فرودگاه دوحه انجام خواهد شد و مسافران در ساعت 09:00 صبح به فرودگاه دوحه رسیده و از آنجا با ترانسفر فرودگاهی به هتل منتقل می‌شوند)
  • روز دوم | جمعه، 4 آذر (ترانسفر به استادیوم احمد بن علی در شهر الریان برای تماشای بازی ایران و ولز در ساعت 13:30)
  •  روز سوم | شنبه، 5 آذر (صرف صبحانه به صورت اختیاری در هتل و یا خارج از هتل، روز آزاد برای گشت شهری و بازدید از اماکن دیدنی قطر)
  • روز چهارم |یکشنبه، 6 آذر (صرف صبحانه به صورت اختیاری در هتل و یا خارج از هتل، روز آزاد برای گشت شهری و بازدید از اماکن دیدنی قطر)
  •  روز پنجم | دوشنبه، 7 آذر ( پرواز از فرودگاه بین المللی دوحه به مقصد تهران در ساعت 18:50 انجام می‌گیرد و مسافران در ساعت 21:30 به فرودگاه امام می‌رسند)

شرایط دریافت ویزای قطر با خرید پکیج VIP ایران – ولز

شرایط دریافت ویزای قطر با خرید پکیج VIP ایران – ولز برای گردشگران تسهیل می‌شود. مجموعه سفر به کام برای گردشگرانی که پکیج VIP این مجموعه را برای سفر به قطر در زمان برگزاری جام جهانی انتخاب می‌کنند، تمامی مراحل دریافت هیا کارت را انجام می‌دهد. براساس قوانین کشور قطر در زمان برگزاری جام جهانی 2022 گردشگران برای ورود به این کشور باید پاسپورت و هیا کارت یا همان کارت هواداری را همراه داشته باشند تا بتوانند بدون اخذ ویزا وارد کشور قطر شوند و رقابت‌های جام جهانی را از نزدیک تماشا کنند. برای ورود به استادیوم‌ها علاوه بر داشتن بلیت مسابقات، داشتن پاسپورت و کارت هواداری نیز الزامی است. هیا کارت یکی از خدماتی است که آژانس سفر به کام به خریداران پکیج VIP ایران – ولز ارائه می‌دهد، برای دریافت این کارت گردشگران باید مدارک زیر را به آژانس تحویل دهند:

  •   نتیجه منفی تست PCR
  •   شماره بلیت تایید شده از فیفا
  •   کارت واکسن (فایزر، مدرنا و آسترازنکا)
  •   اسکن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  •   یک قطعه عکس 4×3 جدید با زمینه سفید
  •   آدرس محل سکونت، شماره موبایل و ایمیل هوادار 

توضیحات تکمیلی مربوط به پکیج VIP ایران – ولز

پکیج VIP ایران – ولز به صورت خلاصه برای گردشگرانی مناسب است که تمایل دارند تنها یکی از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را از نزدیک تماشا کنند، این پکیج شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمایی قطر ایرویز (QR483)، اخذ هیا کارت، 4 شب اقامت در هتل‌های 4 ستاره کشور قطر، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه قطر به هتل محل اقامت و بالعکس، ترانسفر رفت و برگشت به استادیوم در روزهای بازی ایران، پذیرایی از تماشاگران قبل از بازی در استادیوم، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و راهنمای محلی است.

توضیحات تکمیلی مربوط به پکیج VIP ایران – ولز

توضیحات تکمیلی مربوط به پکیج VIP ایران – ولز را می‌توانید از مشاوران سفر به کام، مجری برگزاری تورهای جام جهانی 2022 قطر دریافت نمایید و سوالات احتمالی خود را از مشاوران صبور ما بپرسید.

نکات مهم قبل از خرید تور جام جهانی

گردشگرانی که قصد سفر به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی را دارند و پکیج VIP ایران – ولز را تهیه کرده‌اند باید حتما به نکات مهم قبل از خرید تور جام جهانی توجه نمایند. یکی از مهمترین موارد مربوط به واکسن است، همه کسانی که قصد سفر به قطر و تماشای رقابت‌های جام جهانی از نزدیک را دارند حتما باید پیش از سفر واکسینه شده باشند. در ادامه نکات مهم قبل از خرید تور جام جهانی از سفر به کام را به شما می‌گوییم:

  • پکیج VIP ایران – ولز شامل بلیط‌های ویژه در بهترین نقطه ورزشگاه همراه است که خریداران این پکیج با ترانسفر اختصاصی به استادیوم می‌آیند و در حین بازی از آنها پذیرایی می‌شود.
  • انجام آزمایش PCR منفی 72 ساعت پیش از ورود به قطر (برای همه گروه های سنی) الزامی می‌باشد، مسافرانی که دارای واکسن تایید شده مشروط مثل “سینو فارم” هستند نیز باید قبل از عزیمت به کشور قطر آزمایش آنتی ‌بادی سرولوژیکی انجام دهند و پاسخ مثبت را همراه خود داشته باشند.

سوالات متداول پکیج VIP ایران – ولز (۵ روز)

  1. بازی بین تیم ملی ایران و تیم ملی ولز در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

براساس قرعه کشی جام جهانی در فروردین 1401 بازی بین تیم‌های ملی ایران و ولز در تاریخ 4  آبان روز جمعه در ساعت 13:30 به وقت تهران انجام خواهد شد.

  1. کدام استادیوم‌ میزبان بازی‌ ایران و ولز در جام جهانی فوتبال 2022 قطر است؟

استادیوم  “احمد بن علی” شهر الریان میزبان بازی ایران با ولز خواهد بود.

  1. آیا برای سفر به قطر در مدت برگزاری جام جهانی 2022 همراه داشتن کارت واکسن الزامی است؟

مسافران کشور قطر در زمان برگزاری جام جهانی 2022 باید حتما کارت واکسن همراه خود داشته باشند، کارت واکسیناسیون با اسامی آسترازنکا، مدرنا، جانسون اند جانسون و فایزر برای اخذ ویزای قطر ضروری است. برای گردشگرانی که واکسن سینوفارم تزریق کردن نیز همراه داشتن تست منفی کرونا به تاریخ 72 ساعت قبل از پرواز الزامی می‌باشد.

  1. چه مدارکی برای دریافت کارت هواداری بازی‌های جام جهانی 2022 قطر نیاز است؟

یکی از خدمات پکیج VIP ایران – ولز اخذ هیا کارت یا همان کارت هواداری است که گردشگران برای دریافت آن باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  •   نتیجه منفی تست PCR کرونا
  •   شماره بلیت تایید شده از فیفا
  •   کارت واکسن
  •   اسکن از پاسپورتی که  حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد
  •   یک قطعه عکس 4×3 جدید با زمینه سفید
  •   آدرس محل سکونت، شماره موبایل و ایمیل هوادار
  1. زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 قطر در چه تاریخی است؟

مسابقات جام جهانی 2022 قطر از 30 آبان آغاز و در تاریخ  27 آذر به پایان می‌رسد.

  1. چه هتل‌هایی در پکیج VIP ایران – ولز به گردشگران ارائه می‌شود؟

هتل‌های چهار ستاره شهر دوحه در این پکیج به گردشگران ارائه می‌شود.

  1. آیا پکیج VIP ایران – ولز شامل  بلیط بازی‌ ایران در جام جهانی قطر نیز می‌شود؟

بله، پکیج VIP ایران – ولز که از سفر به کام خریداری شود، شامل بلیط مسابقه ایران با ولز نیز است.

  1. پرواز رفت و برگشت پکیج VIP ایران – ولز در چه روز و ساعتی است؟

پرواز رفت در تاریخ 3 آذر ساعت 07:25 صبح از  فرودگاه امام تهران به دوحه انجام می‌گیرد، پرواز برگشت نیز در تاریخ 7 آذر روز دوشنبه ساعت 18:50 از فرودگاه دوحه به مقصد تهران انجام می‌شود.

  1. مدت اقامت گردشگرانی که پکیج VIP ایران – ولز  را خریداری کرده اند، چند روز است؟

گردشگرانی که پکیج VIP ایران – ولز را خریداری کرده‌اند به مدت 4 شب و 5 روز در هتل چهار ستاره “رتاج الریان” اقامت خواهند داشت.

  1. مسافرانی که  پکیج VIP ایران – ولز را تهیه کرده‌اند با چه پروازی عازم قطر می‌شوند؟

پکیج VIP ایران – ولز شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمایی قطر است.

نتیجه‌گیری پکیج VIP ایران – ولز (۵ روز)

جام جهانی 2022 قطر مهمترین رویداد فوتبالی جهان می‌باشد که امسال در فصل پاییز به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود. جام جهانی فوتبال هر 4 سال یکبار به میزبانی یک کشور و با حضور 32 تیم فوتبال از همه قاره‌های جهان برگزار می‌شود، تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این دوره از رقابت حضور دارد و با تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا همگروه شده است. دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی ولز است، این بازی روز جمعه 4 آذر ماه ساعت 13:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. پکیج VIP ایران – ولز سفر به کام برای کسانی که تمایل دارند این بازی را در استادیوم “احمد بن علی” شهر الریان تماشا کنند، به صورت ویژه با خدمات جذابی آماده شده است. برای اطلاع از جزئیات مربوط به تورهای جام جهانی 2022 قطر می‌توانید با پشتیبان‌های سفر به کام تماس بگیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و شرایط خرید پکیج‌های سفر به این کشور در طول برگزاری مسابقات می‌توانید با سفر به کام همراه شوید.